Czasami warto nie wiedzieć...

Czasami zastanawiam się co dalej? Jak dalej będzie wyglądało moje życie zawodowe? Zdarzenia z przeszłości doprowadziły mnie do czasu obecnego. Wolne od dotychczasowej pracy zawodowej i przygotowywanie się do nowej roli. Nowa rola wydaje się mi znacznie ważniejsza niż obecny kryzys trzydziestolatki. Co dalej z pracą zawodową? Nie wiem. Jak to moja siostra powiedziała "czasami warto nie wiedzieć, bo wtedy robi się miejsce na nowe odpowiedzi", dlatego nie wiem co dalej.

Tymczasem przygotowuję się do nowej nieznanej mi roli i wykorzystuję wolny czas na tworzenie.
Poniżej foto chusty, którą zrobiłam szydełkiem. Wzór pochodzi z internetu. Dziękuję Karolina Szydełko. Więcej jej prac wraz z instruktażami można znaleźć w linku poniżej.
https://www.youtube.com/channel/UC5NcfnTdiZz9kXv7WrQPrcg





Komentarze

Popularne posty